1. #kabátovec.cz vzkazuje:
     
    Tohle jsem viděl poprvé . . . Docela síla http://www.youtube.com/watch?v=cwFawcsBnRs :-B
  2. #MaR.015 vzkazuje:
     
    ..Dneska jsem byl na nákupu v hypernově a co tam nevidím, "hity skupiny kabát" :-B Já myslel že to fact nevyjde a vono fact jo, ještě za to chtěl 100,- takový sráčí *THUMBS DOWN*
  3. #evita vzkazuje:
     
    :-B :-B No právě a vo to nám jde! Kocka, kde jsi kúpila lístek ty, prosím? ;-)
  4. #Kocka vzkazuje:
     
    Nechápem čo tu riešite, kúpme si proste všetci lístok a poďme sa zabaviť na našu najobľúbenejšiu kapelu. Veď je jedno či tam bude 20 alebo 100 tisíc ľudí, aj tak to bude pre nás akcia roku:-)
  5. #Kamil vzkazuje:
     
    Sláva: Dnes večer.
  6. #sláva vzkazuje:
     
    Hele, co to vyhodnocení o ty lístky na BN, kdy to bude? Doufám, že co nejdřív, protože bych se chtěl přihlásit, kdybych vyhrál, na to fotbalové utkání, dokud nebude pozdě.
  7. #evita vzkazuje:
     
    Hele, přátelé, pojďme na tom najít něco pozitivního :-B nebo dostanem od manažerů do držky :-B :-B
  8. #Monika vzkazuje:
     
    Kamile, to jsi ještě vyjádřil velice slušně. *THUMBS UP*
  9. #evita vzkazuje:
     
    Kamil:...no jo,když hlavním jmenovatelem je finanční zaštítění celé této monstrózní akce...
  10. #Kabátník vzkazuje:
     
    Ahoj,kdy se na webu objeví vyhodnocení soutěže o lístky na BN? Díky
  11. #Kamil vzkazuje:
     
    Z celé diskuze mi vyplývá-Jak udělat kozla zahradníkem!
  12. #Monika vzkazuje:
     
    Podle toho, co se k nám dostalo od managementu, je to především proto, že v Ticketpro apod. nechtěli vyvěšovat jejich plakáty s tím, že Kabáti se prodávají sami. A zamezit černému trhu. To jsou zřejmě dva důvody, proč se celá akce pořešila tak, jak se pořešila. Pomiňme samozřejmě takový důvod, jako je sponzorství...
  13. #Zdeněk vzkazuje:
     
    Tak to teda vypadá na pořádný krok vedle. No musím znova opakovat, že nechápu, proč se vstupenky neprodávají přes Ticketpro, který to má opravdu zmáknutý a i ze strany Kabátu vyzkoušený předprodej. Co se týče propagace, tak jsem viděl jeden billboard v Plzni a mám dojem, že jeden byl ještě na D5. Občas se objeví i leták v Plzeňském deníku. Což je ale celkově vzato hodně slabá propagace *THUMBS DOWN*
  14. #evita vzkazuje:
     
    Ano, ano...je to bohužel vše jen v rukou jednotlivých pracovníků O2.Ale pro pořádek musím na rovinu říci, že za fanklub si opravdu stěžovat nemůžeme.Ohledně lístků na Vypich pro členy FK fungovala výborná spolupráce, ale nikoliv s O2, nýbrž s managementem.Dík *THUMBS UP*

    A už vůbec se mi nechce komentovat, jak se na nás vyprdli s megasliby o generálním sponzoringu fotbalu v Košťanech, kde byl k vidění komplet Kabát i s autogramiádou a taková fabrika jako O2 nedala ani kačku.Naštěstí jsem se nakonec postarali sami.Zkrátka to o něčem svědčí.O čem, to si přeberte sami :-X
  15. #Monika vzkazuje:
     
    Jen Evitu doplním, aby to někoho nespletlo. Lístky si může objednat jen O2, když jim na prodejně docházejí. Normální člověk si lístky na koncert nijak objednat nemůže.
  16. #evita vzkazuje:
     
    Naprostej souhlas s Monikou.Na co je reklamní kampaň(u nás na severu mi teda moc masová nepřipadá), když si ty lístky nemůžu koupit, kdy chci a kde chci.Ano, souhlasím s myšlenkou managementu, že chtěli zamezit, aby si lidi masově nakupovali lístky a pak s nima kšeftovali, tak se to ošetřilo tím, že je přístup k nim "jakoby"stížen...jenže co si mám myslet o tom, když na prodejně řeknou, že už lístky nemají a přitom víme, že se dají objednat.To znamená, že to lidi z O2 zdržují? A proč?...Ale to je mlácení prázdný slámy...Asi nezbývá, než čekat, jak to dopadne a podle toho teprve hodnotit...a doufat a věřit, že se i přes komplikovanější přístup na Vypich dostaví všichni, kteří opravdu chtějí.Howg.
  17. #Monika vzkazuje:
     
    Ahoj. Zdravím. Podle mého názoru nebyl "výběr" O2 jako partnera pro prodej vstupenek úplně nejšťastnější nápad. Soudím jak podle své vlastní zkušenosti, tak podle mailů, které nám do FK chodí od nešťastných lidiček, kteří prostě ty lístky nemůžou sehnat. Problém je v tom, že lístky se prodávají pouze v tzv. autorizovaných prodejnách. Ve frenčízových je neseženete. Třeba v Třebíči jsou frenčízové prodejny tři, ale lístky se dají koupit až v prodejně v Jihlavě. A nikde nezjistíte, které prodejny jsou ty autorizované. Přes net nelze lístky koupit na dobírku, e- vstupenka je taky pasé... Na Slovensku nelze lístky koupit vůbec. Už vím o pár lidech, kteří se po marných snahách lístek sehnat na to vykašlali a na koncert kvůli tomu prostě nejdou. O2 *THUMBS DOWN*
  18. #Martin vzkazuje:
     
    A slyseli jste propagaci megakoncertu na nekterem radiu? Na kterem?
  19. #kabatovec.cz vzkazuje:
     
    Když pojedeš z Brna po dílnici do Prahy tak něch bulboardů uvidíš nespočet...myslím že propagace je hodně dobrá. Aspoň po této stránce... A v prodejnách o2 mají plakáty hned u vchodu :)
  20. #Kamil vzkazuje:
     
    evita: K té reklamě O2. Je opravdu gigantická :'-( , ve Zlíně jsem viděl 30m od cesty v poli billboard na megakoncert, fakt super. Kdo neví o megakoncertu, tak mu ten billboard na tu dálku řekl velké...Pak jsem ještě asi jednou slyšel reklamu na rádiu...
  21. #evita vzkazuje:
     
    Andy, ale to je přesně jeden z těch blábolů :-B který musíš brát s naprostým klidem a úsměvem a přitom si říkat, že na každým šprochu je pravdy trochu! A naopak :-B
  22. #evita vzkazuje:
     
    to Zdeněk:Možná jsem použila silný výraz, ale soudě podle loňského přístupu konkrétně teplických pracovníků pobočky O2, když jsem si šla vyzvednout lístky do O2 arény a měla jsem jako každý nárok po rezervaci přes číáslo O2 na dva lístky, tak mi nekompromisně bylo sděleno, že mám nárok jen na jeden a ten druhý mi nechtěli vydat.Ale to těžce narazili...jenže pak jsem se s navlas stajnou zkušeností setkala víckrát.Oni to jen zkoušeli a ty lístky, co jim zbyla z každého páru...co s nima asi tak dělali? :-B a i když je to letos jinak, věřím, že zase na něco přijdou, jak přijít k lupenům...vždyť kolika lidem už tvrdili, že je vyprodáno!
    Taky jsem slyšela, že by to měl být údajně nejdokonalejší a nejkomplexnější systém, ale věřím na typickou vynalézavost, jak na něčem vydělat...jeto zase o jednotlivcích, no...ale nejsem spokojená vůůůůbec s reklamou na O2 a ani nikde jinde.Nikdo vlastně nic neví...Třeba ale ještě kampaň nezačala, já nevím...uvidíme.
  23. #Andy vzkazuje:
     
    evita --supr zprava. at to vyjde treba 15tyho prosince ale chci to letos

    :-B
  24. #Zdeněk vzkazuje:
     
    evita: Černý byznys? Zajímavé. Prý to měla být ta nejlepší předprodej, která mohla být. I když předminulý rok se osvědčilo Ticketpro, tak jsem se sám divil, že se udělala změna.
  25. #evita vzkazuje:
     
    kabatovec.cz:...tak slušný by bylo, kdyby teď bylo 40tisíc nebo ještě o něco víc...nevím, ale asi největí boom začne na konci srpna...jen aby to ty prodejny yly schopný pořešit, jsem skeptik, myslím, že tam jede černej byznys, soudě podle některých ohlasů...