Na učení textů je auto ideální

  • Zdeněk
  • Exkluzivní rozhovory
  • 9 134x

Rozhovor s Pepou o autech a vše s tím spojeném.

Rozhovor s Pepou o autech a vše s tím spojeném.

V kolika letech jsi poprvé řídil a co to bylo za auto?

Po silnici to byla v 18ti Škodovka v autoškole.

Jaký bylo tvoje první auto?

Žiguli 1300. Tenkrát v roce 1992, jsem ho koupil za deset tisíc. To už dneska nestojí snad ani starej moped.

Na turné Corrida jste jezdili v Jeepech. Jak jsi byl s nimi spokojený?

Já tyhle auta znám, měl jsem Jeepy dva. Jak benzínovýho 4,7l. , tak i nafťáka. Ty nemají žádnej velkej problém. Je to tereňák, takže nic moc velký závodění.

Ty máš podobné auto, jako je Jeep. Když bys to měl porovnat, je mezi těmi dvěmi značkami nějaký rozdíl, kterého sis všimnul?

Teď mám Porsche Cayenne. Tam je to velkej rozdíl. To je vlastně zvednutej sporťák. V zatáčkách sedí jak přibitej na rozdíl od Jeepu kterej zrovna moc v zatáčkách neseděl, no a výbava, je úplně někde jinde.

Jsi zastáncem automatické převodovky?

Ano, v Porsche mám automat s možností manuálního řazení jak klasikou řadící pákou nebo pod volantem. Manuál používám, když si chci trošku zazávodit. Ve městě používám automat.

Kolik jsi ochoten dát nejvíc za auto?

Tak do jednoho milionu korun včetně DPH, samozřejmě s možností leasingu. Většinou to dělám formou protihodnoty staršího auta a nějakýho doplatku a pak to celý leasnu.

Máš nějaké vysněné auto?

Auta jsou krásnej, ale někdy drahej koníček. Takže se držím toho, na co mám. Nepořídím si auto za dvě mega a pak budu jíst hlínu. S Porsche jsem hodně spokojenej.

Je naopak nějaká značka, která se ti nelíbí?

Nelíbí se mi auta co jsou buď zbytečně předražený, protože platíš vlastně jenom za značku a když pak sedíš vevnitř, poznáš tam třeba klimošku z Audi. To jsem viděl v Lamborghini. Auto za tři miliony a klima z Audi. No to se snad po....i. Nebo takový ty naopak levný, jak teď začínaj prosazovat třeba z Číny. Četl jsem nějakej test a v tom autě, když to v padesátce napereš do zdi, je po tobě. Tak to je super. Sice ušetříš nějakou kačku, ale ten zbytek si můžeš rovnou schovat na funus.

Patříš k těm lidem, který auto pořád uklízí a nesnesou, kdyby v něm byl nepořádek?

Trávím v autě hodně času, tak se snažím o trochu čistoty. Já v autě nekouřím, takže nemám problém s vajglama a smradem z cigaret. Občas ho dokonce i vyluxuju.

Je něco, čeho se na silnici obáváš?

Těch blbů co místo před sebe nebo do zrcátka koukají pořád na tachometr a pro jistotu jedou ještě o deset kilometrů za hodinu míň. To by mi fakt někdy jeblo. Hlavně třeba teď o vánocích, jsem si jich užil kvanta.

Milan v tomto rozhovoru říkal, že ho jednou zastavila policistka a chtěla po něm pokutu a podpis pro syna :-) Máš taky nějakou takovou příhodu?

Několik. Snažím se vždycky tyhle situace řešit v klidu a neprudit. Takže občas nějaký to CD-čko nebo podpis karta na to padnou.

Pořizoval sis jako muzikant do auta nějakou speciální audio soupravu?

Ne tyhle káry už mají docela slušnej sound systém přímo od výrobce.

Jakou muziku posloucháš při řízení?

Jak kdy od AC/DC po keltskou muziku, country. Jak mám náladu.

Máš v autě nějaký talisman?

Nemám, mám tam Hašlerky a když mě někdo na silnici s..e koušu do bonbónů.

V jednom rozhovoru jsi říkal, že se v autě učíš texty, platí to pořád?

Jo je to pro mě ideální řešení. Doma mě učení moc nebaví a tím, že jsem v autě hodně zabíjím i nudu spojenou třeba s popojížděním po Praze.

Minulý rok sis pořídil motorku. Jak jsi s ní spokojený a jak často na ní jezdíš?

Pořídil jsem si ji před dvěma roky Harley Davidson Road King a je to taková ta moje milenka, když bych auto bral jako manželství. Jezdím na ní občas a má to grády.

Jezdíš se na ní projet i do zahraničí, třeba do Rakouska? Přeci jenom české silnice rychlé jízdě na motorce moc nenahrávají.

Ne, jezdím jenom po krásách naší vlasti. A ono na Harley se stejně jezdit rychle nedá. Max je tak kilošedesát. Pak se to celý rozklepe a musíš ubrat.

O tobě je známo, že máš rád rychlou jízdu. Neuvažoval jsi nad tím, že si pořídíš nějaký sporťák?

Měl jsem dva a možná si ještě nějakýho koupím, ale s Cayennem jsem fakt spokojenej jezdí to pře dvě stě a deset airbagů okolo tebe ve spojení s robusní karoserií dávají aspoň nějakej pocit bezpečí. I když ve dvou kilech, když to někam napereš, tak už ti tohle všechno může bejt fuck.

V roce 2005 jste s Otou měli možnost na brněnském okruhu si vyzkoušet roli spolujezdce při testování závodních aut. Jak na tohle vzpomínáš?

Půjčili mi nějakou Škodovku a já jim říkám: „To auto, s kterým jsem přijel, má skoro dvakrát víc koní než tahle popelnice.“ Takže jsem s tím objel jedno kolo a šel jsem na pivko. Pak nás ale posadili jako spolujezdce do opravdovýho okruhovýho sporťáku a to bylo jiný kafe. To byla paráda.

Chtěl by sis zkusit nějaké závody?

Mě takový ty Fiesta cupy nelákají. A pořádnej supersport je drahej jako kráva, to ti nikdo jen tak nepůjčí.

Díky za rozhovor. Pokud chceš vzkázat něco fanouškům do roku 2009, tak máš možnost…

Jelikož je to rozhovor o autech. Tak jezděte s rozvahou, hodně předvídejte co může ten dědula před váma udělat, poslouchejte dobrou muziku a nejezděte ožralí …tedy aspoň ne rychle.

Autor: Zdeněk, kabat-fans.cz; 9.1.2009

  1. #Tomáš vzkazuje:
     
    Byl jsem na autogramiádě v ostravě v šopingparku a tam jste přijeli wolsvagnem.
  2. #Patrik vzkazuje:
     
    Super rozhovor! A "nejezděte ožralí …tedy aspoň ne rychle" :-D