Kabát pod těžkým diktátem O2
- Zdeněk
- Ostatní články
- 18 492x
Nedá mi nereagovat na článek Kapela Kabát má u O2 svůj vlastní telefon, na který dal v diskuzi odkaz Duri SR. Je smutné sledovat vývoj kdysi nekompromisní kapely, která vždy brala vše s nadhledem, jak se proměňuje stále více a více do podoby komerční kapely, která je pod těžkým diktátem svého sponzora O2.
Nedá mi nereagovat na článek Kapela Kabát má u O2 svůj vlastní telefon, na který dal v diskuzi odkaz Duri SR. Je smutné sledovat vývoj kdysi nekompromisní kapely, která vždy brala vše s nadhledem, jak se proměňuje stále více a více do podoby komerční kapely, která je pod těžkým diktátem svého sponzora O2. Vše započalo loňským květnem, kdy kapela šla šaškovat na křest O2 arény. Svůj postoj zdůvodňovala tím, že v Praze by v roce 2008 nehrála a tudíž tuto nabídku přijala z výše uvedeného důvodu. S odstupem času se tomuto tvrzení dá pousmát. To nemluvím o tom, že již tehdy kapela zaprodala svou duši O2 tím, že během úvodní písně se vypustilo mnoho nafukovacích balónků a podle ohlasů, které jsem měl, určitou dobu na kapelu vůbec nebylo moc dobře vidět. Toto bych čekal u koncertu typu Superstar, ale nikoliv na koncertě rockové kapely.
Druhý díl příběhu pokračoval v dubnu 2009, kdy předběžně probíhaly registrace vstupenek na zářijový koncert na Vypichu pouze zákazníkům této značky. Nevím, jak ostatním, ale mě osobně přijde dosti ubohé, aby kapela rozdělovala své fanoušky a někteří měli přístup ke vstupenkám dříve, než ostatní.
Dnes když jsem otevřel diskuzi na webu, chvilku jsem nevěřícně koukal, jak Kabát má svůj nový super telefon. Pak se tomu nedalo nic než jen zasmát. Chápu, že O2 z toho chce vytřískat co nejvíce peněz a proto se rozhodla pro tento krok. Navíc, aby ještě uměle vyvolala poptávku, zdůrazní, že se jedná o limitovanou sérii a tudíž je třeba si hodně rychle pospíšit pro nový super telefon Kabát, aby se náhodou nevyprodal. Navíc O2 má tak rádo fanoušky kapely, kterou jistě štědře sponzoruje a proto nabídne, že kdo si tento mobilní telefon koupí, bude si moci zcela ZDARMA stáhnout tapety s motivem kapely. Zdarma? Ale kdeže!!! Ano, tapetku sice budete mít zdarma, ale o placení přenesených dat se společnost ani v nejmenším nezmíní. O2 má opravdu skvěle propracovaný marketing. Na druhou stranu čemu se divit, když tato společnost parazituje i na lidském neštěstí, např. v poslední době povodně (dárcovské SMS).
Ještě pořád si myslíte, že Kabát je nad věcí a dělá vše, jen co sami chtějí? Bejvávalo… Jak se říká: „Kdo platí, ten rozhoduje.“ Jen se divím, že nikdo ze skupiny nevyužívá služeb svého sponzora…
Autor: Zdeněk, kabat-fans.cz; 6.8.2009